Korill

Reglează colesterolul și trigliceridele.

Întrebări Frecvente

Se vorbește mult despre ”colesterolul crescut” și de legătura directă a sa cu afecțiunile cardiovasculare. În plus, auzim tot mai des despre mai multe tipuri de colesterol: total, „rău” şi „bun”.

Dintre acestea, colesterolul „rău” sau LDL este și cel mai de temut pentru că o valoare mărită creşte considerabil riscul de afecţiuni cardiovasculare. Pe de altă parte, o valoare prea mică a colesterolului „bun” sau HDL contribuie la un risc crescut.

Funcţia principală a colesterolului rău este de a transporta colesterolul la artere, ţesuturi, iar valorile sale ridicate cresc riscul coronarian. Depunerile de colesterol în artere, circulaţia sanguină mult îngreunată, agresiunea sporită a radicalilor liberi – sunt doar trei dintre consecinţele colesterolului „rău” mărit.

Principalii factori sunt următorii: sedentarismul, alimentația, istoricul familial (factorul genetic), fumatul și stresul. Prevenția este foarte importantă pentru că ar putea reduce cu până la 80% din incidentele cardiovasculare. În cazul factorilor de risc nemodificabili, precum sexul și istoricul personal și familial, putem controla nivelul de colesterol și de trigliceride, influențând factorii modificabili de risc. Prin schimbarea stilului de viață și utilizarea unor suplimente naturale, putem reduce atât trigliceridele, cât și colesterolul rău din sânge, protejându-ne de o serie de probleme cardiace.

În principal alimentele bogate în colesterol, dar și altele cu un conținut mare de glucide rafinate şi acizi graşi trans. Acestea sunt cele mai importante surse de colesterol „rău”, motiv pentru care ar trebui consumate cu moderație sau eliminate complet din dietă cel puțin pentru o perioadă.

Câteva exemple de alimente care conţin colesterol sunt lactatele nedegresate, organele de animale (rinichii şi ficatul, în special), gălbenuşul de ou, untul etc. În ceea ce priveşte glucidele rafinate, ţine-te departe de zahăr, făină albă, aşadar şi de produsele de patiserie sau prăjituri. Acizii graşi trans sunt printre cei mai nocivi, şi nu doar pentru colesterolul „rău”. Se găsesc în biscuiţi, gogoşi, orice prăjitură cu umplutură sau glazură, preparatele prăjite, alimentele preparate și congelate etc.

Uleiul de krill este pur, recoltat şi produs ecologic, lipsit de poluanţi, metale grele sau alţi agenţi nocivi - E-uri. Una dintre îngrijorările celor care doresc să ia o sursă de Omega 3 este tocmai aceasta: puritatea produselor folosite. Uleiul de krill este pur şi procesul de producere e o dovadă a superiorităţii acestuia: spre deosebire de uleiul de peşte, uleiul de krill trebuie procesat rapid odată extras, necesitând instrumente şi personal specializat.

Rezultatele uleiului de krill asupra scăderii colesterolului “rău” şi trigliceridelor sunt uimitoare. Uleiul de krill poate fi numit “cel mai bun ulei pentru inimă”. Acesta nu doar scade colesterolul rău, fiind astăzi prescris şi de medicii specialişti, dar previne şi afecţiunile cardiovasculare. Întreg sistemul cardiovascular are de câştigat atunci când iei Korill. Bineînţeles, efectele sunt mult potenţate de un stil de viaţă sănătos şi vizita periodică la medicul cardiolog sau medicul de familie.

Accidentele cardiovasculare sunt printre cele mai periculoase afecţiuni medicale şi asta pentru că pot duce chiar la deces. În plus, uneori sunt asimptomatice, ceea ce face dificilă diagnosticarea rapidă care este esenţială pentru tratarea lor. Totuşi, cum prevenţia ne poate ajuta să nu ajungem în acel punct critic, iată ce putem face pentru a preveni accidentele cardiovasculare:

Renunţă la fumat! O regulă esenţială, mai ales atunci când vorbim despre accidentele cardiovasculare. Motivul este simplu şi uşor de înţeles: fumatul dăunează şi îngustează vasele de sânge, crescând riscul de infarct. E important de reţinut că şi fumatul pasiv e nociv în acest sens, aşa că ia numaidecât măsuri.

Ajustează-ţi alimentaţia! Dieta – în asta constă marea transformare! Aici, ţine minte două aspecte: acizii graşi Omega-3 (EPA şi DHA) şi alimentele bogate în potasiu. Din prima categorie, consumă deseori somon, seminţe de in, seminţe de chia, caviar, somon afumat, macrou, stridii, spanac etc. Surse bogate în potasiu sunt avocado, bananele, prunele, cartoful dulce, stafidele, roşiile, sucul de portocale, mazărea, fasolea etc. Tot aici, ţine minte că şi suplimentele alimentare, cu eficacitate dovedită clinic, au o mare importanţă, cum ar fi, de exemplu, cele cu ulei de krill, cel folosit şi în suplimentul Korill. Provenit din Euphasia superba, o specie de mici crustacee polare din Oceanul Antarctic, uleiul de krill este deosebit de important în toate afecţiunile inimii. Aşadar, Korill poate fi de mare ajutor şi contra accidentelor cardiovasculare (infarct de miocard). Uleiul de Krill, din Korill, este cea mai valoroasă sursă de omega-3 pentru că le conţine sub formă de fosfolipide solubile, alături de antioxidanţi (astaxantina), care se absorb complet, faţă de uleiul de peşte.

Scapă de stres! Uşor de zis, greu de făcut, vei spune, însă pune în practică tehnici uşoare şi de bun simţ. Nu sta peste program la lucru, răsfaţă-te la spa o dată pe săptămână, întâlneşte-te cu prietenii periodic, apelează la acupunctură, rezervă o vacanţă (acelaşi efect benefic o are şi studierea ofertelor de pe internet). Nu e greu, dar trebuie doar să îţi doreşti să mai scapi un pic de problemele pe care oricum nu le poţi controla.

Fă sport regulat! Dacă eşti sedentar şi, în plus, ai şi un job care implică mult statul pe scaun, e clar! Eşti cu atât mai mult predispus accidentelor cardiovasculare, dar nu numai. Se pare că mişcarea moderată (jogging, mersul pe jos, plimbările zilnice, înotul etc.), ar fi de preferat, dar poţi opta şi pentru exerciţii mai grele la sala de sport, asta dacă ai permisiunea medicului tău. Ai putea avea alte afecţiuni cardiace care să te restricţioneze în acest sens, aşa că asigură-te că poţi face mişcare fizică intensă. Merită să începi să fii o persoană activă!

Ascultă-ţi corpul! Organismul nostru este perfect şi inteligent creat. Deseori, el este cel care ne „vorbeşte” despre anumite riscuri. Încetineşte ritmul şi ascultă-ţi corpul. Ai ritmul cardiac mărit/neregulat şi nu doar după ce depui efort? Eşti mai tot timpul depresiv? Te confrunţi cu migrene urâte, care se tot repetă? Ai dureri în piept şi respiraţie îngreunată? Ei bine, toate astea ar putea fi indicii că lucrurile nu sunt tocmai în regulă în cazul tău, aşa că ar fi bine să consulţi un medic specialist cardiolog! Pe lângă toate aceste indicaţii, organismul nostru are nevoie deseori de adjuvante. Poluarea, stilul de viaţă sau anumite date genetice cer suplimente alimentare care să prevină afecţiuni medicale grave. În cazul accidentelor, dar şi a bolilor cardiovasculare, Korill este cel mai indicat. Este din ulei de krill pur – recoltat şi preparat ecologic, nu conţine conservanţi, metale grele sau alţi poluanţi (dioxine, PCB), scade colesterolul rău şi trigliceridele, îmbunătăţind funcţionarea întregului sistem cardiovascular. Dacă vrei să fii şi tu la adăpostul accidentelor cardiovasculare, ia 1-2 capsule de Korill pe zi.

Korill este benefic și în următoarele afecțiuni ale metabolismul lipic și/sau hepatic;
Ca tratament adjuvant al dislipidemiilor: hipertrigliceridemie, hipercolesterolemie;
Pacienților cu afecțiuni cardiovasculare: HTA, boală coronariană, ischemică, ateroscleroză;
Recomandat și pacienților cu factori de risc cardiovascular și celor care necesită protecție hepatică;
Pacienților cu diabet zaharat, sindrom metabolic;
Persoanelor obeze sau cu exces ponderal.

Din contră, Korill este un hepatoprotector și nu interferează cu absorbția sau metabolizarea altor medicamente.
Uleiul de krill îmbunătăţeşte funcţionarea ficatului, susţinând şi detoxifierea. Fosfolipidele din Korill, ce conţin ulei de krill ne ajută organismul să elimine mai uşor şi mai repede toxinele. În plus, cei care se confruntă cu afecţiuni ale ficatului precum ficat gras sunt încurajaţi să încerce uleiul de krill.

Korill are o toleranță digestivă foarte bună și este lipsit de acțiune iritantă la nivelul stomacului sau a sistemului digestiv. Uleiul de krill poate fi consumat cu succes și de persoanele care nu tolereaza uleiurile de pește sau alge datorită manifestărilor gastrice frecvente precum reflux cu gust neplăcut sau chiar aciditate.

Produsul se poate administra pe termen lung. În plus, este și un hepatoprotector care susține sănătatea organismului și eliminarea toxinelor.
Pentru inițiere se recomandă cure de 1-2 capsule pe zi, timp de minim 3 luni. Curele se pot repeta de 2-3 ori pe an. Nu este obligatorie o pauză.

Nu trebuie să înlocuiască o alimentaţie echilibrată şi un stil de viaţă sănătos.
Ar trebui ca dieta să nu conțină alimente nesănătoase care produc o creștere marcată a colesterolului.

În cazul în care aveți o alergie cunoscută la creveți sau fructe de mare, nu este recomandat să consumați produse pe bază de ulei de Krill, deoarece acestea pot conține urme de proteine provenind de la crustacee (Euphasia superba).

Deși uleiul de krill nu este contraindicat în sarcina, iar fosfolipidele și acizii grasi omega3 sunt chiar indicați, ar fi bine să întrebi și medicul înainte.
Diminuează simptomele supărătoare în sarcină şi contribuie totodată la dezvoltarea mentală a fătului. Femeile însărcinate care iau pe parcursul sarcinii suplimente cu ulei de krill, au dintr-o dată două avantaje:

Reduce simptomele supărătoare asociate sarcinii (greaţă, vărsături, tulburări digestive – unde suplimentele din ulei de peşte pot provoca disconfort, mai ales cele cu aditivi şi uleiuri intens prelucrate chimic)

Ajută la buna dezvoltare mentală a fătului prin conţinutul de fosfor şi DHA.

Produsul se poate procura din farmacii fără rețetă. Îl puteți găsi la farmaciile de lanț (Catena, Sensiblu, HelpNet, Dona, Ropharma, Belladonna) sau la farmaciile independente.
Se poate comanda și online din farmaciile care oferă această facilitate.

Prețul unei cutii de Korill variază în general între 45 și 55 lei, în funcție de farmacie sau reducerile acordate pe bază de card.

Alte produse pentru aparatul cardiovascular
aspivita
avacor
revikard